Türkiye'de reklam piyasası her zaman kazandıran ve gelişen bir sektör olmasına karşın reklamı olması gereken firmaların yarısından fazlası bunu hiç kullanmıyor.Kendini geliştirebilme olanağı olan marka haline gelmesi gereken firmalar reklamı sadece bir kartvizit yapıp sağda solda dağıtmak olarak algılamaktadır.
Oysaki reklamcılık üretim yapan firmaların kurumsal bir kimlik ve marka ile ortaya çıkarak bu markasını her yerde tanıtımını yaparak pazar payını katlamasına fayda sağlar.
Marka olan yani üretiminde bir markası, logosu olan firmalar kurumsal kimlik denilen tasarımları ve bu ürünleri piyasada dağıtarak reklam ve tanıtıma önem verdiğini göstermektedir.Hiç bir tüketici ve bayi hiç adını reklamını duymadığı ürünleri satmak ve satın almak istemez bu nedenle ilk üretici reklamını iyi yapmalıdır.
Reklam ürünlerinde kartvizit, broşür, katalog, web sayfası, internet reklamcılığı gibi ürünleri kullanması şart gibi bir durum günümüzde ortaya çıkıyor.Masaüstü yayıncılık ürünleri vazgeçilmez reklam ürünleri olmasına rağmen artık internet reklamcılığı bunu çoktan geçmiş bulunmakta.Çünkü internet aracılığı ile çok hızlı bir şekilde dünyanın her yerine ürün tanıtımınızı yapabiliyorsunuz.Bu yüzden internet reklamcılığı masaüstü yayıncılık ile başa baş gidiyor diyebiliriz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder