3 Eylül 2014 Çarşamba

Tam öğrenme nedir?


Tam öğrenme bir öğrencinin planlı ve programlı bir şekilde eğitim öğretim görevini yerine getirdiğimizde her öğrencinin öğreneceğini savunan bir kuramdır.

Tam öğrenmenin temelinde öğretici, öğrenci ve öğretim ürün ve materyalleri önem kazanmaktadır.Yani tam öğrenmenin oluşabilmesi için bu 3 durumun iyi bir şekide olması ile tüm öğrenciler herşeyi rahatlıkla öğrenebileceğini savunmuştur.

Tam öğrenme modelini baz olarak yeni kitaplar ortaya çıkmış ve yayınevleri bu konuda yaptıkları çalışmalar ile her öğrencinin öğrenebilmesi için gerekli dökümanları ortaya koymuştur.

yenikitapal.com sitesi de geniş kitap seçenekleri ile tam öğrenmenin oluşabilmesi için gerekli yayınları vitrininde sergilemektedir.Tam ölçme adı verilen bu testler sayesinde öğrenmenin gerçekte olup olmadığını kontrol ederek öğrenciyi yönlendirmektedir.

Tam ölçme kitapları ile eğitim öğretim değerlendirme süreci tam olarak yapılabilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder